di vê beşê de, ga dê we li ser hejmara bikarhênerên nû û vedigere agahdar bike; yên paşîn wekî bikarhênerên înternetê yên ku berê malpera we bikar anîne têne hesibandin; dema ku daneyan analîz dikin, bê guman bala xwe bidin gelo malper bi encamên organîk digihîje bikarhênerên nû - heke wusa be, ev tê vê wateyê ku we xwedî stratejiyek pozîsyonek bi bandor e; veguherîn - ew li ser nirx û kalîteya trafîkê vedibêjin; di vê beşê de hûn ê agahdarî bibînin ka çend serdanên rûpelê serketî bûn (mînak.
Kirîn) û her weha ji G. Kirîn), û her weha ji kîjan çavkaniyê hûn bandora herî mezin bi de Daneyên Telegram st dixin. Di heman demê de bala xwe bidin ku ga dihêle hûn daneyên seyrûsefera malperê di demên cihêreng de bidin ber hev. Heke hûn dixwazin kontrol bikin ka hejmara serdanên salek berê di heman serdemê de zêdetir bû an we di mehên dawî de di vî warî de pêşkeftinek çêkiriye, tenê rêzika tarîxê li quncika jorîn a rastê bicîh bikin û vebijarka berhevdanê hilbijêrin. Li ser seyrûsefera malperê seyrûsefera li ku derê pir caran ji ku tê? Belavkirina seyrûsefera li ser malperê li gorî çavkaniyan dibe ku li gorî pîşesaziyê, celebê malperê û çalakiyên kirrûbirrê yên ku ji hêla xwedan ve têne kirin ve girêdayî be.
Di pir rewşan de, beşek girîng a seyrûsefera malperê organîk e. Di pîşesaziyên ku pir bi motorên lêgerînê ve girêdayî ne, wek e-bazirganî an karûbarên serhêl, seyrûsefera organîk dikare pir girîng be û tewra piraniya seyrûsefera malperê jî pêk tîne. Lêbelê, rêjeya wê dikare cûda bibe Lêbelê, rêjeya wê dikare li gorî bandoriya stratejiya seo û populerbûna malperê di encamên lêgerînê de cûda bibe. Helwesta duyemîn bi gelemperî ji hêla seyrûsefera ji kampanyayên drav di motorên lêgerînê û / an pêşandan de tê girtin.
|